srijeda, 4. studenoga 2015.

Stilovi uređenja interijera (Interior Styles)


Danas govorimo o stilovima uređenja,tema koja je jako zanimljiva i naravno itetkako potrebano ukoliko ste na korak do uređenja vašeg doma.
Dakle ako ste se odlučili na unutrašnje uređivanje, ali niste sigurnu u detalje o određenom stilu te ne znate koji bi stil vama odgovarao, nastavite sa čitanjem. U ovome kratkom pregledu naći ćete informacije o više od dvadeset različitih stilova, uključujući i stilove epohe, kao i posljednje trendove.

ART DECO (AR' DEKO)

Stil pokućstva i namještaja ravnih, geometrijskih linija, popularan dvadesetih i tridesetih godina dvadesetog stoljeća, prepoznatljiv je po zaobljenim prednjim plohama, po detaljima kao preslikanim u zrcalu, po glatkim i ravnim linijama i po namještaju od drva sa kromiranim dijelovima i staklenim gornjim pločama.


ART NOUVEAU (AR' NUVO)

Prethodnik ar' dekoa, ovaj stil se razvio u Francuskoj između 1890 i 1910. Karakteriziraju ga namještaj i kućne potrepštine i pribor, kao Tiffany lampe, slikovitih, tečnih linija i slobodnih formi i oblika, uzeti iz prirode i/ili ženskog tijela.

ARTS AND CRAFTS (UMJETNOST I OBRT)

Pokret “umjetnost i obrt” bio je reakcija na Industrijsku revoluciju i njeno oslanjanje na masovnu proizvodnju, kao i na naglašeno ukrašavanje tijekom Viktorijanske ere. Popularan na samom početku dvadesetog stoljeća, ovaj stil je slavio obrtništvo kroz jednostavne oblike stolarije, oskudno ukrašene, ali izražajnih linija. Materijali koji su se koristili za dotjerivanje izgleda uključivali su metal, bojeno staklo, pločice i tkanine oslikane stiliziranim cvjetnim motivima. Iz ovog perioda važno je spomenuti slijedeće umjetnike-obrtnike : William Morris, Gustav Stickley i Charles i Henry Green.

AZIJSKI STIL

Obično se odnosi na japanske i kineske utjecaje. Tradicionalni japanski interijeri su organizirani prema oblicima ljudskog tijela, od dijelova dimenzija 90 x 180 cm, koji se koriste kao prekrivači za pod, od prirodnih su vlakana, i zovu se tatami. Neobrađeni materijali kao što je bambus, i boje uzete iz prirode koriste se da bi se postiglo prozračno i mirno okruženje. Za uređenje su karakteristična shoji vrata (klizna vrata izrađena od drvenih okvira presvučenih poluprovidnom posebnom vrstom papira), kao i svjetiljke od rižinog papira. Kineski interijeri se prepoznaju po visoko stiliziranom namještaju, sa rukom oslikanim motivima na lakiranim podlogama, dodacima jakih boja i ornamentima ili statuama koje predstavljaju životinje ili mitske likove. Crvena boja se koristi u izobilju, kao simbol sreće.


BAROQUE (BAROK)

Visoko dekorativan stil koji se pojavio u Italiji u sedamnaestom stoljeću. Karakteriziraju ga torzioni stupovi, velike nepravilne krivulje, složeni spiralni ukrasi, prekomjerno oblikovanje, skupocjeni materijali i ukrasi u intarziji na drvenim podovima. Zlatna je dominirajuća boja, ukrašena snažnim nijansama purpurne, tamno zelene, zagasito crvene, i paljeno-smeđe, kako bi se postigao bogat, carski izgled.

BEIDERMEIER (BIDERMAJER)

Njemački stil namještaja s prve polovice devetnaestog stoljeća, koji se bazira na čvrstoći i udobnosti. Paleta boja je svijetla, sa pastelnim nijansama, kao sekundarnim bojama. Namještaj je izrađen od svijetlog drveta, u linearnim ali i zaobljenim oblicima, koji su proizašli iz formalnijeg francuskog imperijskog stila. Prevladavaju podovi izrađeni od parketa koji je složen u geometrijskim oblicima.

COLONIAL (KOLONIJALNI)

Stil koji je dominirao u dizajnu američkog pokućstva od osamnaestog stoljeća, do doba revolucije. Počiva na velikom korištenju drva za podove i zidove, koji se često ostavljaju u prirodnom obliku, bez lakova ili boja. Tokareni vretenasti oblici korišteni su za noge stolica i naslona, kao zamjena za druge vrste ukrasa. Dodaci koji su karakteristični za ovaj stil su nježno vezeni platna i tkanine, zatim familijarni portreti, i predmeti od kositra.

CONTEMPORARY (SUVREMENI)

Obuhvaća širok pojas stilova razvijenih u drugoj polovici dvadesetog stoljeća. Predmeti su mekih, zaobljenih linija, nasuprot oštrih linija modernog dizajna. Interijeri su od neutralnih elemenata i čistih boja, naglašavajući tako osnovne linije, oblike i forme.


COTTAGE (LADANJSKI)

Raznobojan, udoban izgled, koji karakteriziraju oslikan i/ili ukrašen namještaj gracilnih linija, kao i predmeti izrazajnih tekstura, kao pletene košare, hrapavi zidovi, podne prostirke i zasloni za prozore od prirodnih vlakana, patinirani uzorci i boje koje kao da su uzeti iz raškošnog cvjetnjaka.

COUNTRY (SEOSKI)

Širok opseg stilova koji zavisi od zemljopisnog položaja, ali je za sve njih karakterističan jednostavan namještaj pretpostavljen funkcionalnosti, prigušenih tonova, mlječnih boja i vintage materijala.


ENGLESKI STIL

Za interijere se koristi puno drveta i materijala sa uzorcima, tradicionalnih boja. Drvo se koristi i za podove, oblaganje, i rezbarenu obradu. Materijali su karirani, ili sa cvjetnim većim ili manjim uzorcima, ili prugama, u bojama koje su kombinacija tamno zelene, mornarsko plave, crvene i zlatne. Uobičajene kolekcije podrazumijevaju i fini porculan i srebrninu.


ENGLISH COUNTRY (ENGLESKI SEOSKI)

Opušten, udoban stil kao tumačenje tradicionalnijeg izgleda. Boje su prirodne i prigušene, rušične, kvalitetne teksture u interijerima i eksterijerima, postignute kroz korištenje drva, željeza i kamena. Tkanine uključuju i vezene prostirke i tepihe, kao i materijale prigušenih cvjetnih uzoraka. Namještaj varira od komoda tamnih boja, do polica za knjige izrađenih od borovine.


FRENCH EMPIRE (FRANCUSKI IMPERIJALNI)

Stil ranog devetnaestog stoljeća, koji izražava imperijalne ambicije Napoleona. Baziran na klasičnim rimskim i grčkim oblicima, motivi su simbolični i predstavljaju baklje, rimske orlove, imperijalne vijence, likove iz mitologije, lavove, i slovo “N” (Napoleon). Zidovi i tavanice prekriveni su izdašnim ukrasima i kićenkama.


FRENCH COUNTRY (FRANCUSKI SEOSKI)

Rustikalna verzija formalnog francuskog namještaja sedamnestog i osamnaestog stoljeća, kao što su stilovi Luja 14-tog, i Luja 15-tog. Komadi namještaja ranog francuskog provincijalnog stila smatrani su za seljački namještaj. Komadi su bili u prirodnom stanju, ručno obrađeni. Umjesto teških tapaciranih dijelova, stolice su imale pruće na sjedalima i naslonima. boje tipične za ovaj stil su zagasite i bogate: mediteransko plava, sunčano žuta, terra-cotta crvena i zelena. Prirodni materijali kao kamen i terra-cotta korišteni su u izobilju, sa dodatkom žice i kovanog željeza.


VRTNI STIL

Vrtni stil karakterizira izgled svježih i lijepih predmeta, između ostalih cvjetnih uzoraka, žičanih materijala, vezenih jastuka, uokvirenih suhih biljaka, oslikanog namještaja od drveta, detalja od čipke, svježeg cvijeća i starina od porculana.

MEDITERANSKI STIL

Ovaj stil potječe iz zemalja sjevernog mediterana, kao što su Španjolska, Grčka i Italija, i često se još naziva španjolskim modernim stilom. Namještaj mediteranskog stila varira od jednostavne funkcioalnosti, do ekstremne formalnosti. Komadi su niski, sa ukrasnim nogama i postoljima, ramovi i okviri su teški, često patinirani ili paljeni. Zidovi su u najvećoj mjeri izražajne teksture, a uobičajene su zaobljene radne plohe, ili zaobljene plohe iznad kamina.

MODERN (MODERNA)

Namještaj čistih, ravnih linija, iz tridesetih godina dvadesetog stoljeća, sa korijenima u njemačkom Bauhaus školi dizajna, kao i u Skandinavskom modernom dizajnu. Karakteriziraju ga polirane površine, glatki geometrijski oblici i asimetrija. Prostrani, jednostavni prozori spajaju interijer sa vansjkim pejzažima.


MAROCCAN (MAROKANSKI)

Stil pun detalja koji se sastoji od tkanina ukrašenih posebnim motivima, od raznobojnih mozaika, metalnih lanterni, zidova sa teksturom, tananih materijala, u bojama dragog kamenja, i od slojeva orijentalnih prostirki i tepiha, jastuka izrađenih od skupocjenih tkanina, kao i rezbarenih drvenih detalja.


NEOCLASSICAL (NEOKLASIČNI)

Elegantan i jednostavan stil u dizajnu, sa motivima preuzetim iz starog Rima, Grčke i Egipta, veoma popularan u kasnom osamnaestom stoljeću.


OLD WORLD (STARI SVIJET)

Žig stila starog svijeta je udoban izgled, na kojem se vide tragovi uporabe i korištenja. Zidovi sa teksturom, ručno obrađeni prozori i zidovi, prirodni materijali kao sto je mramor, naglašavaju ovaj stil. Završna obrada je veoma važna – brušen i mat namještaj je u uporabi više nego površine visokog sjaja i odraza. Boje su prigušene.


ROCOCO (ROKOKO)

Stil europskog dizajna, podrijetlom iz Francuske osamnaestog stoljeća, sa namještajem izrađenim od skupog drveta sa dotjeranim rezbarijama i zaobljenim oblicima. Smatra se za rafiniraniju verziju krupnog i čvrstog baroknog stila.


ROMANTIC (ROMANTIZAM)

Udoban stil koji prija osjetilima kroz korištenje mekih tkanina cvjetnog uzorka, čipke, oslikanog namještaja, pastelne palete boja, prigušenog svjetla i mirisnih cvjetnih aranžmana.

RUSTIC (RUSTIKALNI)

Jednostavan stil tipičan za život na selu, bez obzira na zemljopisni položaj. Interijeri su jednostavni, sa neobrađenim zidovima, oblogama od drveta, grubim gredama i kamenom. Pokućstvo je jednostavno i čvrsto, sa malo ukrasa, i prirodnom ili patiniranom završnom obradom.

SCANDINAVIAN (SKANDINAVSKI)

Obuhvaća tri različita nordijska stila – seljački, Gustavijanski i Skandinavski moderan stil. Sva tri su dosljedna svijetloj i svježoj paleti boja, kao i pregrštu drvenih komada namještaja, a sve to kao protuteža tamnih i hladnim zimama te regije. Karakterističnost seljačkog stila uključuje neobrađene ili bojene drvene plohe, drvene podove, namještaj izrađen od breze ili bora, i materijale sa minimalističkim uzorcima i bijelo-ispranim nijansama. Gustavijanski izgled je kombinacija komada seljačkog stila sa paletom jarkijih boja i elegantnim dodacima, kao što su kristalni lusteri i pokućstvo dražesnih oblina. Skandinavski moderni stil se razvio sa pokretom moderne tridesetih godina dvadesetog stoljeća. I njega karakterizira namještaj od svijetlog drveta, ali ovog puta su naglašene linija, oblik i forma. Izgled je naglašen detaljima jarkih boja, obično na umjetninama, ili podnim prostirkama.


SHABBY CHIC (POHABAN STIL)

Ovaj stil je postao popularan posljednjih godina, zbog svoje pristupačnosti i niske cijene. Namještaj bijelih boja, oslikanih motiva, prigušenih tonova, presvlake i materijali starih motiva, sve u to oznake ovog udobnog, eklektičnog stila.

TRADITIONAL (TRADICIONALNI)

Tradicionalno pokućstvo može biti iz Engleske devetnaestog stoljeća, iz Francuske provincije, čak i sa egzotičnih otoka Istoka. Među najpopularnijim tradcionalnim stilovima današnjice su engleski stil osamnaestog stoljeća, neoklasicizam devetnaestog stoljeća, francuski provincijalni stil i ponovno rođenje britanskog kolonijalnog stila.


TROPICAL (TROPSKI)

Ornamentalne rezbarije otočkih motiva, egzotično drvo i uramljene prešane biljke, glavne su odlike ovog sila.

VICTORIAN (VIKTORIJANSKI)

Namještaj i arhiektura stila koji je dobio ime po engleskoj kraljici Viktoriji, bio je veoma popularan u drugoj polovici devetnestog stoljeća. Najčešće se koristio mahagoni, orah, i ružino drvo, tamnih boja, naglašenih rezbarijama cvjetnih motiva. Uobičajeni elementi ovog stila uključuju ovalne naslone stolica, gornje plohe od mramora na stolovima, i noćnim stolicima. Tkanine i zidne obloge su izražajnih uzoraka i jakih boja. Draperije i presvlake su ukrašene dugim resama i volanima.



Today we talk about styles of design, a topic that is very interesting and important if you are step  to desing your home.
So if you decide to edit the inside of the home, but you are unsure of the details of a particular style and do not know which style would you answer, read on. In this short review you will find information on more than twenty different styles, including styles and epochs, as well as the latest trends.

ART DECO (AR 'DEKO)
The style of furniture and furniture straight, geometric lines, popular twenties and thirties of the twentieth century, featuring rounded fronts, detail mirrored, sleek lines and wood furniture with chrome hardware and glass tops.


ART NOUVEAU (AR 'NUVO)
Preceded ar 'deco, it was developed in France between 1890 and 1910. It is characterized by furniture and household items and accessories, like Tiffany lamps, ornate and flowing lines and freeform shapes taken from nature and / or the female body.

ARTS AND CRAFTS (ARTS AND CRAFTS)
The movement "Arts and Crafts" was a reaction to the Industrial Revolution's reliance on mass production and the heavy ornamentation during the Victorian era. Popular during the early twentieth century, this style glorified craftsmanship in simple shapes with exposed joinery, spare ornamentation and strong lines. The materials that were used to embellish the look include metals, stained glass, tiles and fabrics featuring stylized floral motifs. From this period it is important to mention artisans are William Morris, Gustav Stickley and Charles and Henry Greene.

ASIAN STYLE
Typically refers to Japanese and Chinese influences. Traditional Japanese interiors are the forms of the human body, parts of the dimensions 90 x 180 cm, which are used as floor coverings, of natural fiber and are called tatami. Raw materials like bamboo and colors taken from nature are used to create a serene and peaceful environment. Furnishings characteristic shoji doors (sliding doors made of wooden frames coated with a semi-transparent special papers), as well as lamps of rice paper. Chinese interiors are identifiable through highly stylized furnishings featuring hand-painted designs on lacquered finishes, brightly colored accessories and ornaments or statues of animals or mythical creatures. Red is used abundantly as a symbol of happiness.


BAROQUE (Baroque)
A highly ornamental decorative style that originated in Italy in the seventeenth century. Characterized by twisted columns, large, irregular curves, elaborate scrolls, oversize moldings, luxurious fabrics and inlaid wood floor. Gold is the preeminent color, with strong hues like purple, dark green, deep red and burnt umber for a rich, regal look.

BEIDERMEIER (BIDERMAJER)
German furniture style from the first half of the nineteenth century, which is based on strength and comfort. The color palette is light with pastel hues acting as secondary colors. The furniture is made of light wood, in both linear and curved forms, which are derived from formal French Empire style. The prevailing floors made of parquet arranged in geometric patterns.

COLONIAL  (Colonial)
That dominated in the design of the American furniture of the eighteenth century, to the time of the revolution. This builds on the extensive use of wood for floors and walls, which are often left in its natural form, without varnish or paint. Turned spindle forms were used for chair legs and backs, as a substitute for other kinds of ornaments. Accessories that are part of the look include delicate embroidered linen fabrics, family portraits and pewter.

CONTEMPORARY (Contemporary)
It covers a wide range of styles developed in the latter half of the twentieth century. The items are soft, rounded lines, in contrast to the sharp lines of modern design. Interiors contain neutral elements and bold color and focus on the basics of line, shape and form.


COTTAGE (summer)
Colorful, comfortable look characterized by painted and / or decorated furniture with graceful lines and textural elements, like wicker baskets, rough walls, floor coverings and window made of natural fibers, patinated patterns and colors that are taken from the rich flower beds.

COUNTRY (COUNTRY)
A wide-ranging style depending on geographical location but in general exemplified by primitive furniture, muted colors, milk-paint finishes and vintage fabrics. English style
Interiors feature heavy use of wood and patterned fabrics in traditional colors. Wood is used for floors, wainscoting and intricately-carved moldings. Materials are plaid or floral patterns larger or smaller, or stripes, the color combinations of green, navy blue, red and gold. Common collections include delicate china and silver.


ENGLISH COUNTRY (ENGLISH COUNTRYSIDE)
A relaxed, comfortable style that is an interpretation of more traditional looks. Colors are natural and subdued, rušične, textural quality of interior and exterior through the use of wood, iron and stone. Textiles include embroidered rugs and carpets and fabrics in muted floral patterns. Furniture ranges from a chest of drawers in dark colors, the bookcases made of pine.


FRENCH EMPIRE (FRENCH imperial)
The style of the early nineteenth century, who expressed the imperial ambitions of Napoleon. Based on classic Greek and Roman design, motifs are symbolic of torches, Roman eagles, empire-wreaths, mythological figures, lions and the letter "N" (Napoleon). Walls and ceilings feature extensive decoration and ornamentation.


FRENCH COUNTRY (FRENCH VILLAGE)
Rustic versions of formal French furnishings of the seventeenth and eighteenth centuries, such as the style of Louis the 14th and Louis the 15th. Pieces of furniture Early French country style were considered peasant furniture. The pieces were in the natural state, manually processed. Instead of heavy upholstery, chair caning for the backs and seats. colors typical of this style are deep and rich: Mediterranean blue, sunny yellow, terra-cotta red and green. Natural materials like stone and terra-cotta are used abundantly, in addition to wire and wrought iron.


GARDEN STYLE
Garden style is typified by fresh and pretty things, including floral patterns, wire materials, needlepoint pillows, framed of dried plants, painted wood furniture, lace details, fresh flowers and antique porcelain.

MEDITERRANEAN style
This style originated in countries north of the Mediterranean, such as Spain, Greece and Italy, and is often called the Spanish modern style. Mediterranean-style furniture ranges from simply functional to extremely formal. Pieces are short with ornately turned legs and feet, frames and frames are heavy, often patinated or burnt. The walls are largely expressive textures, and common design work surfaces, or curved surfaces above the fireplace.

MODERN (MODERN)
Clean, streamlined furniture style from the thirties of the twentieth century, with roots in the German Bauhaus School of Design and Scandinavian modern design. Characterized by polished surfaces, sleek geometric shapes and asymmetry. Expansive windows into the overall landscape.


MAROCCAN (Moroccan)
A detailed look consisting of intricately patterned fabrics, colorful mosaics, metal lanterns, textured walls, gauzy material, in the colors of precious stones, layers of Oriental rugs and pillows in expensive fabrics and carved wooden details .


NEOCLASSICAL (neoclassical)
The elegant and simple design style, with motifs borrowed from ancient Roman, Greek and Egyptian popular in the late eighteenth century.


OLD WORLD (Old World)
The hallmark of Old World design is comfortable look that shows the wear and tear of use. Textured walls, hand-trawled windows and walls and natural materials like tumbled marble exemplify the style. Finishing is very important - and matte, honed furniture is in use more than high-gloss surface and reflection. The colors are muted.


ROCOCO (Rococo)
The style of European design originating in France of the eighteenth century, with furniture made of rich woods with elaborate scrollwork and curved forms. Considered a more refined version of the coarse and heavy baroque style.


ROMANTIC (Romanticism)
A comfortable style that appeals to the senses through soft fabrics with floral patterns, laces, painted furniture, a color pastel palette, filtered light and aromatic flower arrangements.

RUSTIC (RUSTIC)
A simple style typical of country life, regardless of geographical location. Interiors are primitive with exposed walls, wood paneling, rough-hewn beams and stone. Furnishings are simple yet sturdy pieces with little ornamentation with natural or worn finishes.

SCANDINAVIAN (Scandinavian)
It includes three different Nordic styles - country, Gustavian and Scandinavian modern. All three are true to a light and fresh color palette and abundance of wood pieces, and to counteract the dark and cold winters of the region. Distinguishing characteristics of the country style include bare or painted wood, wood floors, furniture made of birch or pine and fabrics that feature minimal patterns in white-washed shades. The Gustavian look is a combination of the country pieces with a brighter color palette and elegant accessories, like crystal chandeliers and furnishings with graceful curves. Scandinavian modern evolved with the modern movement in the thirties of the twentieth century. It features light wood furniture, but with an emphasis on line, shape and form. The look is punctuated with bright colors, usually at art, or floor mats.


SHABBY CHIC (battered STYLE)
This style has become popular in recent years because of its accessibility and low cost. Furniture and white colors, painted motifs, muted colors, slipcovers and vintage fabrics motif, are all indicative of this comfortable, eclectic style.

TRADITIONAL (TRADITIONAL)
Traditional furnishings can hail from England in the nineteenth century, the French countryside, even the exotic lands of the East. Among the most popular traditional styles today are the English style of the eighteenth century, neo-classicism of the nineteenth century, French Provincial style and re-British Colonial style.


TROPICAL (tropical)
Ornamental carvings of island motifs, exotic wood and framed pressed plants, are the main characteristics of this force.

VICTORIAN (Victorian)
Furniture and architecture style named for England's Queen Victoria that was very popular in the second half of the nineteenth century. Usually constructed of mahogany, walnut and rosewood, dark colors, accented with elaborate carved floral motifs. Common elements of this style include oval chair backs and marble tops on tables and dressers. Fabrics and wall coverings feature bold patterns and strong colors. Draperies and upholstered pieces are embellished with extensive trimmings and fringe.

utorak, 3. studenoga 2015.

Značaj uređenja interijera i zašto nam je potrebno - (The importance of interior design and why we need it)

Dragiii moj!

U svom prvom javljanju  govorit ću  vam o tome koliko je značajno uređenje naših domova,što ustvari predstavlja,i zašto nam je potrebno,i zbog čega mi kao individue imamo potrebu za lijepim.
Poznata izreka kaže: „Dome slatki dome“ Rečenica koja se sastoji od tri riječi nam mnogo štošta poručuje. Naš dom predstavlja mjesto relaksacije,mjesto intime,ugodnosti,utočište koje nam je potrebno,na kraju krajeva sve se svodi na činjenicu gdje god da odemo u svoj dom se vraćamo. Zbog toga je jako bitno, da naš dom dakle mjesto našeg boravka učinimo što ljepšim i ugodnijim.

Samo promjenom par sitnica moguće je uticati na sam izgled doma,ne moraju to biti odmah neki ogromni,“zahtjevni“ radovi,čak velika posvećenost samoj urednosti vašeg doma ostavlja itekako velik dojam na druge,a i na vas same,a vaš dom odiše čistoćom i urednošću,koje su jedne od bitnijih stavki svakog uređenja doma.Naš dom je odraz nas samih,odraz naše ličnosti. Težnja za lijepim,za estetkim karakteristična je za čovjeka već od prvih početaka njegovog razvoja. Ljepota i zanimanje za skladno i lijepo oduvjek je bila uprisućena u ljudskoj mašti  i njegovom životu.Ona je postala bitni kriterij ljudskog vrednovanja:predmeta,pojava,međuljudskih odnosa,umjetničkih djela i svega što nas okružuje.. Može se kazati da ju je homo sapines uzdigao na pijedestal temeljne vrijednosti i time postao i homo estetikus. Vrlo je važno da smo svjesni naših mogućnosti ,potreba,i želja , i da u skladu sa ove tri teze i uredimo(dekorišemo) naš dom.
Onog trenutka kada krenete u akciju budite spremni na sve,pustite maštu  da radi svoje,budite kreativni,istražite sebe,napravite spisak boja koje volite,dekorativnih predmeta koji vam se sviđaju i predmeta koji imaju neku sentimentalnu vrijednost za vas,pronađite im odgovarajuće mjesto.


Nemojte se bojati kombinirati boje,kombinirati stilove uređenja,budite hrabri,ali i umjereni . Ako ste već do sad imali priliku da uređujete svoj dom,sjetite se kako ste se u tim trenutcima osjećali,ako niste onog momenta dok budete to radili obratite pažnju na vaše unutarnje stanje,i što sami postupak uređenje izaziva u vama. Vidjet ćete da je poput slikarskog platna na koje možete iznijeti svoj stil,svoj stav,svoj pogled na svijet. Uređenje interijera je osjećaj,svakako da postoje i pravila koja je potrebno slijediti kako biste postigli sve ono što želite,ali i pravila su tu da se krše. Nešto više o pravilima,uputama,i samim smjernicama uređenja svake pojedinačne prostorije u vašem domu govorit ćemo nešto kasnije.











Hello lovies!

In my first writing to all of you I will speak about the importance of decorating our homes, what actually represents, and why we need it and why we as individuals have a need for beauty.
The famous saying goes: "Home sweet home".
Our home is a place of relaxation, a place of intimacy, comfort, the resources we need, in the end it all boils down to the fact that wherever you go  your back in home is . Therefore it is very important to our home so we do place our stay even more pleasant. Just changing a few little things can affect the appearance of the home, do not have to doa huge, "demanding" papers, even the great commitment neatness of your home leaves very big impression on others, and to you alone, and your home has a purity and neatness, which are one of the most important items of each design. Our home is a reflection of ourselves, a reflection of our personality. Striving for beauty, for the aesthetic characteristic of the man from the very beginning of its development. The beauty and interest of harmonious and beautiful always was there in human imagination and its life.It has become essential criteria of human evaluation: objects, phenomena, human relationships, art and everything that surrounds it. It could be said that it is homo sapines raised on a pedestal core values ​​and thus became homo estetikus. It is very important that we are aware of our abilities, needs, and desires, and that according to these hypotheses we decorate our home.

The moment you take action, be ready for anything, just let your imagination to do their own, be creative, explore yourself, make a list of colors you love, decorative items you like and objects that have some sentimental value for you, and for all these things find a suitable place. Do not be afraid to combine colors, combine decorating style, be brave, but also moderate. If you have already had the opportunity to edit your home, remember how you felt in those moments, if not as soon as you did it pay attention to your inner state, and what technique of arranging causes in you. You will see that it is like a painter's canvas on which you can take out your style, your attitude, your outlook on life. Interior decoration is a feeling, certainly that there are rules that must be followed to achieve everything you want, but the rules are there to be broken. Something more about the rules and guidelines, we will talk soon.